- det är vi som bestämmer

Hejsan!
Jag är sjukt nöjd med tillvaron just nu! Sitter här och lyssnar på grym musik, nyss tränat och fått lite mat i magen. Jobbat tio-tre, och ikväll har jag inga planer alls! Må gott, kanske göra lite skolansökningar, ta en promenix i finvädret och ligga i soffan!
Fick hjärtsnörp idag när jag stod i kassan, och det kommer fram en kvinna och lägger fram sitt visitkort på bordet: "Bygg - och miljökontoret".  Ooopsi, inspektion! Men efter att första chocken lagt sig höll jag huvudet kallt och det gick rätt bra. Fast lite läskigt var det minsann!
Rihanna till P&L! Lyssnar inte speciellt mycket på henne, men wow! Kommer bli galet. Blir bara lite irriterad att jag inte fått alla pengar från alla ställen jag ska än, jag vill säkra min biljett NU!
Aja, pussochhej!!
Från förra årets P&L, hoppas på en minst lika rolig festival i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0