Inte min dag

Det var inte alls min dag idag. Mest bara blää.
Vaknade på ett inte allt för bra vis, höll på missa tåget, blev så förbannad att jag började grina på mattelektionen och rusade ut därifrån. Hatar att jag alltid börjar grina som en bebis när jag blir förbannad, istället för att få ut det jag vill säga!
Förresten var det totalt onödigt att jag åkte ner till skolan i huvudtaget, ingenting vettigt gjort alls. Bara massa onödig tid som kunde använts till viktigare saker.

När jag kom hem gick det väl inte speciellt mycket bättre, ramla och slog tån, tappade ett vattenglas och blablabla. Jag vill ha fredag nu. Eller onsdag eftermiddag nästa vecka, då all jävla skitskola är klar.
  Var iallafall och kikade på min syster när hon och Tim uppträdde i Fränsta ikväll, dagens höjdpunkt! Dom var jättebra!



Såg en stackars pippi med ett ben




En smurfemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0