jag lever!

Hejhopp!
Den usla uppdateraren har nu vaknat till liv igen, efter många ledsna läsare (fanny backlund) som saknar mina fantastiska inlägg.

Jag har haft megafullt upp med skolan, livet och allt som hör till, och helt enkelt inte haft någon som helst lust att skriva.
Vi har gått igenom en helt fantastisk vårshow, två veckors sjukandes hemma i soffan, några veckors skola, ett sportlov, och lite mer skola. Är faktiskt väldans skolless för tillfället. Och alla lärare verkar tro att vi bara har deras ämne, och proppar på oss hur mycket som helst. Kuuul.

Dagens i sej.. En väldigt lång skoldag, följt av möte med prästen inför farfars begravning. ¨
Har varit en extremt seg vecka, men är peppad för en jobb/party helg. Både pengarna och partyt behövs vill jag lova.

Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0