- en man i byrån

Jahapp, hej!
Minsann vad jag och Celina varit duktiga idag! Bakat sju sorters kakor, (iaf fem), städat HELA huset, och ja, sen var det kanske inte så mycket mer men ändå! Well done!

Har förresten också garnerat tårta och doppad jordgubbar i choklad. Har nämligen beställt en alldeles speciell frukost imorgon!

Jag älskar verkligen att fylla år, men i år är det annorlunda! Varje år längar jag till presenterna och tårtan, kanske känner jag en viss glädje över att vara ett år närmare de "viktiga åldrarna". Men i år har jag inte ägnat en tanke åt presenter eller tårta, (eller jo tårtan, annat vore att ljuga). Det känns mer som att presenten i sig att att ha nått åldern 18, att det är det som är gåvan.
Det känns bra. Men lite småknepigt också, jag menar, bara för att man blir 18 och vuxen på papperen, behöver det väl inte betyda att man måste sluta vara barn? Nä det tycker jag inte. Tusan vad tråkigt livet vore utan lite kurragömma och barnsliga anfall då och då.

Några funderingar från ett barns hjärna.

Nu, svettig powerwalk, dusch, soffa, sova, ARTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0