- and I rather be a forest then a street

Goddagens!

Idag är jag seeeg. Segare än än en torr gelegodis.

Igår var bäst! Köpte fina bröllopsklänningar och repade. Sedan blev det underbart god kinamat. Vi åt tills vi knappt orkade resa oss upp. Sedan var det dags för bio! Åååååååååh :') Den var precis så bra som jag visste den skulle vara! Sorgligt att det är slut nu. Har bestämt mig för att mina barn också ska få växa upp med Harry Potter!

Men som sagt, idag är jag seg. Ont i kroppen, lite snorig och trött. Förkylning på gång? Skulle inte bli förvånad eftersom resten av familjen varit krassliga i veckan. Jaja, en promenad kan ju inte skada, och massa te och film? Låter bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0