Dag 6

Min dag

Idag vaknade jag halv nio, galet trött och med en blä-äckelförkylning. DEN KAN DÖ!
Vi åt frulle med familjen Åkerdahl/Jonsson, och sedan brummade vi upp på getberget och hade skidskola, och även avslutning. Man kände sej lite som en stolt mamma.
  Vädret var hur härligt som helst, klar himmel, skinande sol och -2 grader. Kan det bli bättre? Tveksamt, så jag och Ida tog oss några åk i den vackra backen.

När jag sedan kom hem blev den en hel del svettig skottning. Heavy Metal. När det var avklarat tog jag och Celina oss en sparktur, som inte varade speciellt länge eftersom vi lessnade ganska snabbt.
Istället gick vi in och såg på den nya Narnia-filmen. Prins Caspian <3
Sedan blev det en god middag, och efter det, Beck. Herr Persbrandt är ju inte heller fy skam.

Efter det, en lång skön dusch, med massa levande ljus. Och nu bör jag ju göra iordning allt för morgondagens skola. Eller lägga mej i soffan och njuta av sista kvällen på detta jullov helt enkelt.


Kunde det bli mer detaljerat?
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0