Botten Av Min Sko

Hejhopp!
Såg massa film med brudarna igår. Supertrevligt, trots att filmerna The Messenger och The Messenger 2 kanske inte var de bästa. Vi gjorde en fet fruktsallad också. Supergod. Dock fick jag en allergisk reaktion av något jag åt och såg ut som en fläckig tomat i fejjan. Fint.

Idag har jag varit på skidskolan med de små barnen. Underbara! Bland det roligaste som finns tycker jag!
Och nu har vi en familjekväll jag och min familj. Vi åt en kanonmiddag framför filmen "Stekta Gröna Tomater" Vilken förjävla bra film! SE DEN! Och nu väntar nästa, "Purpurfärgen" Minst lika bra, så otroligt sevärda!

Jag gillar familjekvällar. Dom betyder massor :)

Vi tar en bildbomb!





Naaamnaam!



Fick en fin julklapp av min söta vän Julia :)



Kan bli lite för mycket ibland...



Som sagt





Nyår!



Bästa laget på den årliga nyårsinnebandyn!



Och all of us!



Trötta, slitna, levande


Celina och jag tog och smällde lite raketer några dagar för sent. Skyddsglasögonen på! :D



Höhö, jag bjuder på den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0