- spring tills allt omkring dig försvinner

Hejsan!

Har tydligen pratat massa i sömnen inatt med Angelica.

"Åååh, grattis!!" och "Angelica, du har skitat ner mina lakan så nu måste vi bädda rent" är meningar som tydligen trillat ur min mun. Måste drömt något väldigt konstigt..

Har inte gjort speciellt mycket nytta idag. Kollat på film, lagat korv-strofanoff, städat lite och tränat. Ett ganska skönt pass vart det, med en mils cykling och fyra km jogging i spöregn. Men det var superskönt.

Väntar på att duschen ska bli ledig, och sedan blir det antagligen mys i soffan. Såg att vi hade en melon större än en fotboll i skafferiet så jag vet vad jag ska smaska på.

Känns blytungt att det är sista veckan på sommarlovet, och det regnar. Blääää

Men pusshej



Såg en film förut där det var vinter. Tänk vad mysigt!

Bilden är från en tidig morgon i vintras då Angelica överraskade mig med fika och en egenhändigt gjord ängel :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0