- och jag är alldeles paj

God kväll!

Har nyss varit på en mysig födelsedagsmiddag, min kära vän och kusin Emelie fyller nämligen 22 år idag!
God mat och tårta, precis som det ska vara!

Fick nyss en fet klump i magen då jag läste om en bekant som är utomlans, och som blev bortförda av en taxi igårnatt. Dom fick hoppa av i farten för att klara sig undan ochch kry det slutade med hjärnskakning och kryckor. Fyfan vilken mardröm!

Och senast i lördags natt hoppade jag och angelica in i en bil med två för oss okända killar som frågade om vi ville ha skjuts. Nu gick ju det bra men snacka om att man måste vara försiktig! Uscha!!!!!

Nu ska jag dricka te, klart slut.

Kommentarer
Postat av: Sania

Allt innebär ju en risk, men om man börjar undvika alla farligheter undviker man livet! Tur att dom klarade sig. Vilka typer det finns!

2011-08-16 @ 22:57:23
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0