- I've got soul

Hejhopp i lingonskogen!

Jag har umgåtts med min bästa vän nu i två dygn, därav kass update.

I förrgår hade vi filmkväll med Celina och Tim, och igår var vi på alnö och kollade på fotboll. Eller ja, vi blev linjedomare. Fantastiska sådana dessutom. Massa prat och mys har vi såklart också hunnit med, och massor med hemlig musik!! Höhö

Idag har jag promenerat en välbehövlig mil, med tanke på dessa två dagars överkonsumption av.. mat. Onyttig sådan. Sedan efter promenaden vräkte jag i mej massa popcorn med aromat. Tack till den som uppfann den ljuvliga kombinationen! Men ja, plus minus noll skulle man väl kunna säga. Eller minus plus noll blir det kanske.

Jaja, massa superintressant fakta i detta inlägg blev det, men tack för mej!

Godnatt!



Känner mej ungefär så här fancy och fräsch idag :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

meeen! Bajspruppar som inte kunde säga till mej att ni var här, på MIN fina lilla ö!!! gråter floder!! wuääh!

2011-08-14 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0