- innan mitt hjärta fick sin form

Hejsan!
Har umgåtts med Angelica och Celina mest de här dagarna, och i fredags var det utgång för hela slanten!
Åkte med Angelica till stan för lite shopping, sedan förfest hos vår kära vän Bella. En galen kväll måste jag säga. Memento, marmaris, donken och tåg hem klockan fem. Gick från tågstationen och hem så klockan halv sju kom vi inrumlandes.

Lite bilder från kvällen.



Jag och bästis



Angelica, Akå och Bella, extremt heta brudar!





Jimmy :D



Jag och snyggbella :D



Akå och jag, så jävulskt snygg i håret den kvinnan!





Anna :D



Jag och favvoloddan :D



Klockan 06.00 påbörjades vår vanding hem från tågstationen. Då var vi lagomt pigga!

Grym natt!



PUSS

Kommentarer
Postat av: akå

haha alltså sista bilden, bra snygg ni är xD haha hade ni börjat nyktra till där nått då? ;)

2011-08-21 @ 21:19:24
URL: http://ankrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0