Torsdag

Eyey!

Ååååh jag vet inte hur många gånger jag skrivit det eller hur många fler gånger det kommer bli, men hösten är så underbart vacker! Färgerna är helt fantastiska och när solen skiner blir det nästan överväldigande. Vilken tant jag låter som, men jag blir alldeles till mej! Ååh

Förutom det så har dagen varit helt okej. Vi har dansat, och jag säger bara det, det kommer bli hur grymt som helst! Glömde nog säga igår att vi fått reda på ensemblerna och låtarna inför vårshowen. Och jag är SUPERMEGANÖJD! Har fått en bra låt, och själva gruppen är skitbra! Iiiiiiiiiih

Känner att allt jag skriver är osammanhängande, och det är nånting som luktar tåpira här. Så nu ska jag gå och byta strumpor!'



HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0