söndag

Hej Söndag!
En söndag som är precis som söndagar brukar vara. Lat, soft, skön. Vaknade elva, och har sovit fruktansvärt gott i mitt nystädade rum. Hade dessutom väldigt trevligt med tjejerna igårkväll, och fina planer har vi smidit. Eller säger man smitt? Skitsamma.

Idag fyller min gulliga tremänning hela 1 år. Och eftersom det är hyfsat omöjligt att han läser min blogg kan jag berätta vad hans paket innehåller. Ett par svarta mjukisbyxor och en grå body med "KIZZ"-märket på. Han måste ju lära sig i tid tycker jag. Sedan efter det blir det fotbollsmatch e Fränsta. Och nej, jag spelar inte fotboll, it's ma sistah! En speciell match tror jag det blir.

Annars är livet helt okej, så ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: rebecka'

finfina planer med finfina tjejor! :D

2010-09-15 @ 16:58:09
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0