ey!

Är hemkommen rätt tidigt, efter en.. sjuuk kväll. Sjukt bra, ända fram till slutet som blev sjukt dramatiskt.
Började med förfest hos Emil i viskan, och sedan trängde vi ihop oss på flaket på epan och brummade in i skogen, brattås.
Myycket rolig kväll, tills nån idiot skulle komma och förstöra. Väldigt moget måste jag säga, att ge sej på nån som är 16 år yngre. Mooooget.

Aja, nu är jag hemma i min säng och ska slå på en film. Ovanligt?




Tog några få bilder med min extraordinära mobilkamera.
Tur vi är så snygga!



Eparide. Därav snyggingarna!



You say what?



Gillar håret





Rebecka min vän <3

Kommentarer
Postat av: fhännniy

nu ångrar jag att jag inte hängde med! ;o jävla skit också!

2010-09-19 @ 21:45:04
URL: http://fanybacklund.blogg.se/
Postat av: rebecka'

Haha gilla bilderna! :D puss på dig <3

2010-09-20 @ 12:32:48
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0