en tordag

Hello you!
Jag har haft en bra vecka måste jag säga. Det torsdag, imorn är jag ledig, och åker på konfaläger med konfirmanderna! Skulle egentligen åka till gävle, men tyvärr blev det inte så. Men det blir garanterat en annan gång!

Sa jag att jag har haft en bra vecka? Mycke bra. Tror det till stor del beror på mina och Angelicas mysiga tågresor och kaffemysen på McDonalds! Yeah, kan man få stamgäst kort där tro?

Dessutom var det aaaaapakul att kika på fotbollen i måndags, jättetrevligt att träffa sundsvallsfamiljen igen, massa rolig dans och en trevlig onsdagskväll igår! Tåpen! Plus att min jacka äntligen kommit, så nu slipper jag frysa stjärten av mej på mornarna (y)

Dock har det hänt en dålig sak också. Egebtligen inte bara en, men detta blir jag galen på. JAG TAPPAR MINA FINGERNAGLAR! You heard me. Dom lossnar, innifrån. Det är ju nåt fel. Först tappar jag skinn, nu naglar, snart lär väl allt hår på huvve vara borta också. Mysigt. Ska till vårdcentralen (surprice IGEN!) imorn och kolla upp det. Knepigt.

Men nog skrivet. Jag har inte tid. Nu blir det Prison Break-maraton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0