Tisdag förmiddag

Sjukt att jag kallar strax innan 11 för förmiddag. Det borde ju vara morgon? Fast i och för sej, vad är då förmiddag? Är det före middag? Tänk liksom om man äter middag vi åtta, vad blir då eftermiddag? Många frågor utan svar. Hehehehehehehe.

Jag sitter och har kultur och idé-historia. För att inte överdriva så är det inte det roligaste ämnet. Men jag är så duktig så jag är klar med uppgiften. Min mage kurrar också. Den vill ha mat. Men helst inte skolans äckelmat. Baaajs.

Förresten så fick jag ett fint brev från Länsstyrelsen igår. Blev asglad och trodde att nu ska jag få komma in och få bukt med mina naglar och allt. Och det ska jag! Om minst tre månader. Kul va? Kommer ju förfan inte ha några naglar kvar då ju.

Blev ju ett fruktansvärt negativt inlägg det här. Lite konstigt, för jag är på rätt bra humör. Så ni vet.
Ha en bra tisdag-innanlunch!

Jag tror jag gestikulerar ganska vilt när jag pratar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0