sjuker

Hejhopp
Vilken förbannat dålig vecka. Upptäckte att mitt bankkort var helt tomt, att du är helt känslomässigt förstoppad, att jag blev förkyld och inte kunnat träna, att det gick skit igår på luciauttagningen och att jag fick åka hem inatt för att jag blev sjuk. Pricken över i:et var när jag klev av tåget inatt och mina älsklingsbyxor sprack, helt. Kul. Nä, inte speciellt. Hatar såna här veckor när det känns som precis allt bär imot.

Dock är jag jätteglad för Loddans och Jennifers skull som blev två av sju luciakandidater i medelpadsluciatåg. Finns inga som förtjänar det bättre! :)

Och tur säger jag bara att min familj är helt underbar och att jag har otroligt fina vänner :)

Nu väntar soffan och ännu en Disneyfilm, har redan avverkat Tarzan. Finns det nå bättre än disney när man är sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0