Onsdag

Helloj!
Jag kom precis hem från träningen! Var ensam tränare ikväll eftersom Anna är sjuk :(
Det jag dock bra ändå. Jag har dragit på mej en förkylning så var själv inte med på de jobbigaste övningarna, så då kunde man ju passa på att leka lite Hitler (inget att skämta om!) Närå, men jag tror dom kommer ha täningsverk imorn iallafall.

Förövrigt har dagen varit knoners. Fick mej en hel del goda skratt och nya magmuskler under tågresan hem med Angelica.
Vi längtar till lördAG. Caps Lock <3 Vi längtar till lördag för då blir det tjejpartaj! Alltså födelsedagsparty, tjejkväll och pyjamasparty! Kommer bli toppen vill jag lova.

Men nuuuuuuuu kallar soffan, te-koppen och Grey's Anatomy på mej :D

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0