leeeeeess

Åh, jag hade skrivit värsta inlägget igår om hur duktig jag var att träna men det försvann :(
Men jag var rätt duktig, sprang 4,5 km utan att stanna! Det mina vänner, är en bedrift för hon som trodde hon inte hade nån kondis kvar sen sommaren i huvutaget.

Dock är min älskade syster sjuk idag, för hon var smart nog att springa med mej fast hon var förkyld. Inte bra!

Är sjukt irriterad iallafall. Hatar att "folk" lägger sig i saker dom inte vet något om. Skitsnack är det värsta jag vet, speciellt om man inte har nåt belägg för det man säger. Punktslut. Orkar inte lägga nån energi på det.

Tänker nog släppa ut mitt agg på träningen ikväll, mohahahaha!
Ska bli fantastiskt rolig att träna med min vän Anna Mårtensson tycker jag! Vi kommer nog allt plåga de små liven!

Men ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0