FREDAG <3

Sitter i min mysiga mjukisdress och diggar till Fever, som är min nya InSå-låt. Störtskön.

Och det är fredag!!! Ni anar inte hur länge jag velat haft helg. Typ sen förra helgen. Har varit en rätt intensiv och tung vecka, men nu är det äntligen helg, och det firas med en riktig pangmysarfredag med mamsen. Bara vi hemma, så vi har passat på att myst med god middag, bra film, chokladpudding och nu väntar Idol! Underbart.
Tidig kväll blir det också, behöver det.
Dessutom så blir det party för hela slanten imorn så då lär det ju inte bli många timmar sovda. Awsome skulle jag vilja påstå. Säg ja!

Hinner inte skriva mer utan slänger upp några fagra bilder.



Min finne var så stor att jag såg den om jag kollade i kors



Fotosession!





We got you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0