fint rum

Jag har städat mitt rum, putsat fönster, bytt gardiner och bäddat rent. Asmysigt är det nu, om ni ville veta!
Och nuuu väntar filosofiboken. Blääää, jag vill inte! Dessutom ska jag hinna med att städa kontoret och träffa Ankipanki så vi kan sätta ihop en låtlista. Får panik, så man kan ju fråga sej varför jag sitter och bloggar nu? Har inget svar på den frågan.


Men åh, nu fick jag värsta feelingen! Riktar den här biten till Rebecka Strand och tjejerna. Vad sägs om att vi nästa partaj förfestar bara vi tjejer nånstans och spelar spelet och har det asmysigt innan vi drar vidare? Tycker det låter asbra jag!

Aja, back to life!




Kommentarer
Postat av: rebecka'

jag tycker att det låter som en kanonis idé :D jag är helt klart på! pusssss<3

2010-10-05 @ 15:23:01
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0