30 maj

Goddagens
Eller godeftermiddag kanske. Godkväll är kanske ännu bättre.
Jag är huuuuuur trött som helst. Orkar knappt lyfta fingrarna och trycka på tangenterna. Men det måste jag, för jag ska skriva klart det förbannade idrottshäftet som är blown away med vinden. Bajs.

Men jag har iallafall haft en toppenhelg. Fredagen blev kung. Började segt och sådär, men det blev hur bra som helst.
Lördagen blev också bra. Städade först ur lägenheten, vilket kanske inte var den mest roande sysselsättningen, men sedan åkte jag vidare till Lucksta, och B e a l. Haha, vårt kungligt braiga bandnamn (y) Vi körde 6 stycken låtar, och det gick helt okej bra. Roligt var det iallafall. 
   Idag har dagen bestått av 6 timmar i kyrkan (y)

Nu är jag halvdöd. Ska plugga. Ska sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0