underbara 4 mars

Hej där!
Här är hon som varit alldeles för upptagen med underbara vänner och superfin lägenhet för att hinna blogga!
Jag är så glad! Kom hit igårkväll, och det är hur mysigt och fräscht som helst här! Jag lovar att bjuda på bilder, när jag knäppt några ;) Det var helt underbart att vakna upp imorse, i min breeeeda säng, och med solen i ögonen! Visst låter det great? Sedan blev det en lång frukost, och sedan skola. Och vilken dag där dessutom. Mycket trevlig.

Efter skolan gick vi ner på stan, träffade Ida. Köpte mascara, ansiktsmask och deadem, om ni ville veta. Hur som helst fick ni reda på det ändå. Sedan åkte vi, jag, Bella, Ida, Rebecka, Loddan, Andrea och Angelica upp mot Haga. Handlade massa mat på Coop, och sedan trängde vi in oss i lägenheten och kockade ihop lite tacos tillsammans. Dock har vi inte så många stolar, så vi satt på golvet, med musik och levande ljus i rummet :) UNDERBART!
När vi hade ätit klart lämnade Ida oss, och sedan även Angelica. Efter det spårade det ut ett tag. Vi dansade och knäppte kort för fulla muggar. Fick ett skrattanfall utan dess like, har inte skrattat så mycket på hur länge som helst. Amasing. Men sedan lugnade vi ner oss lite och skulle kolla på vampire dairies (stavning!) men det blev inte så mycket kollat. Därimot blev det en hel del snackat. Om allt mellan himmel och jord. Verkligen jätteskönt. Alla öppnade sig liksom, och ja, jag älskar dessa tjejor!

Men nu ska jag ta mej en dusch, sedan lite ansiktmask, och efter det sängen :D SÅ PUSS!

Kommentarer
Postat av: angelicaaaa

jag som tänkte, "hannah har nog lagt upp någon bild fårn ikväll som jag kan sno" men inte då! haha. jättemysig kväll snuttan! <3

2010-03-04 @ 23:51:53
URL: http://eeaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0