självinsikt

Ni vet känslan, av att känna sig riktigt värdelös och tom. När man känner att man inte klarar av någonting, och allt man gör blir fel. Man kan gå och tycka man är bra på något, tills andra kommer och är så mycket bättre att man funderar varför man ens försöker. Man tappar tron på sig själv helt för en stund, och det känns som om allt är vänt imot en. Inte för att jag är den enda som får den känslan ibland, för det är klart alla känner så emellanåt.

Men jag hatar iallfall den känslan. Känslan av att försöka så otroligt mycket, och sedan misslyckas.
Att lita på vänner som man vet kommer svika igen, och sedan känna sig misslyckad när dom gör det. Försöka återfå kontakten med människor som stått så otroligt nära, och bli noncholerad. Sånt är livet ibland, and we just have to deal with it :)

Kommentarer
Postat av: rebecka'

du är en av dom allra bästa, glöm aldrig det! även om vi inte pratar varje dag längre så står du mig lika nära som du alltid har gjort, jag älskar dig :)<3

2010-03-27 @ 13:45:15
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0