awtYA

jävla bajsdag.
kan ju inte påstå att det är mycket som gått särskillt bra idag. förutom att min älskade syster tog och kom tvåa på killingen. själv frös jag som en get, och det var riktigt nära att jag förfrös händerna och upp mot armen. det tog säkert 50 minuter innan jag fick tillbaka känslen i dom. uscha.

och den här jävla kvällen. här sitter jag, nyduschad, fixad i håret, festsminkad, i pyjamas. jävla skitkväll. är så förbannat less just nu, vill långt jävla bort härifrån. längtar till tisdag då vi åker till arvidsjaur. lååångt bort. ska bli skönt.

så ja, ni får väl ha det bra, det tänker inte jag!

Kommentarer
Postat av: andrea

men vännen då:( <3

2010-03-07 @ 17:07:46
URL: http://dreaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0