7 mars

hello!
hemkommen efter ännu en lång dag på berget.
dock så tog jag innetjänst idag, för jag frös så in i h-vete igår.
nu är jag iallafall väääldigt trött. pappa har nyss åkt in till fränsta och köpt pizza,
fast jag tog en sallad, känner att jag måste kompensera för alla toastar idag ;)

imorn blir det mer jobb på getberget, likaså tisdag. är väl inte jättepepp men vad gör man inte? :)

Så här ser iallafall mitt lov ut :)

Måndag: Tandläkaren 09.00, jobb i serveringen 10-15. På kvällen så ska det hittas på något roligt, jag lovar!
Tisdag: Working 10-15, och sedan bär det av norrut, till arvidsjaur!
Onsdag: Arvidsjaur
Torsdag: Arvidsjaur
Fredag: Arvidsjaur
Lördag: Arvidsjaur
Söndag: Arvidsjaur och hemfärd. Passerar sundsvall nån gång under natten, så då stannar jag i lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0