26 mars

Hey, trött fredag

Jag är hemma i fränsta efter en härlig torsdagkväll och seg fredag. Efter skolan igår följde Andrea med mej och Bella till lägenheten, där vi käkade för att sedan dra ner på domsaga. Där blev det många skratt och magknip med goda vänner vill jag lova, och dessutom var både saigon palace och another side grymt bra.

Denna dag har därimot varit otroligt seg. Alla i klassen har varit halvdöa och ja, sega. Så kvällen har bara varit lat, trots att jag var sjukt partypepp så blev det inte som det var tänkt. Men men. Peppar för lovet.

Ser fram imot morgondagen, för då blir det först lång sånglektion, och sedan till stan med Celina. En riktigt systerdag ser jag fram imot :D Dessutom kommer hela la famille till lägenheten och sover sedan, vilket ska bli jättemysigt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0