22 maars

hey oh!

nu sitter jag i lägenheten, efter en trevlig dag.
promenad till skolan, två lektioner, rep, och sedan dejt med sally!
gillas. när hon åkte sedan blev det nudlar (!), och efter det lite plugg och en långprommenad.

nu väntar en het dusch, och sedan en dejt med sängen. börjar halv nio imorn, med ensemble. muums


"Tom, nästa gång du har hicka, tänk på någon som du tror tänker på dej. Det funkar!"




Rebecka har lagt ut bilder från middagen i lägenheten, bjuder på två ;)



jag kan seriöst inte sluta skratta när jag ser denna!
tanken när vi knäppte den var att vi skulle fösöka se ut som om vi åkte
karusell eller liknande, och visst har vi lyckats? ;D


Sist men inte minst vill jag härmed tillkännage att jag numer är gift med Angelica Westin Jonsson!


Kommentarer
Postat av: rebecka'

haha, gilla hickan ;)

2010-03-23 @ 08:53:37
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0