20 mars

Hemma i fränsta!
Och jag måste säga, borta bra men hemma bäst. Så otroligt skönt att vara hemma.

Dagen och kvällen blev dessutom toppen. Om jag bortser från skoldagen, den var inte alls speciellt bra.
Men när jag kom hem blev det mys och film och middag framför tvn med mami och papi, (celina på klassfest). Har saknat dom i veckan <3

Sedan kom en saknad vän vid namn Rebecka hit! Asmysigt. Även Tom, Walle och Robert kom på en visit, och det blev kortspel och Let's Dance innan killarna åkte hem. Efter det blev det riktigt välbehövligt prat. Det var verkligen jätteroligt att prata, eftersom vi faktiskt inte setts något sen julas. Illa. Planer har vi också gjort, som kommer bli toppen :D <3

Nu ska jag dra mej till sängen, och imorn kanske det blir lite angling. Inte illa. Får se, men just nu väntar MIN säng på mej. Min saknade säng! Så sov gott, för det ska jag göra! :) <33



HIT SNAP CLAAAP!

Kommentarer
Postat av: rebecka'

toppenkväll verkligen! :) love you <3

2010-03-20 @ 09:50:26
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0