10 mars

Hejsan där nere!
Jag befinner mej uppe i lappland nu, närmare bestämt Arvidsjaur. Ett mysigt litet samhälle faktiskt. Lägenheten vi bor på och slalombacken har inte gjort något större intryck på mej, men själva samhället är riktigt fint.

Vi åkte igår efter en dag i serveringen på getberget ( 400 kronor rikare ). Klockan var då tre. Efter några kortare stopp, nådde vi arvidsjaur i natt vid 12 tiden. Så jag är faktiskt riktigt trött just nu. Somnade inte förns två, men jag har iaf sovit sju timmar inatt. Hyfsat. Idag har vi varit i backen och kollat in "stan" litegrann. Imorgon väntar mer skidor, och shopping. Det är ju faktikst så att ett av sveriges största Dollar Stores finns just här. Så där tänkte jag inhandla lite grejjer till lägenheten (y)

Nu ska jag köra ett litet träningspass, innan det bli lite hemma-spa, och sedan Grey's Anatomy. Kan behövas efter den här dagen :)


Det är inte alltid som det ser ut. Vi mot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0