18 juuuni

Hej hopp!

Jag sitter på mitt rum, svettig och allmänt nöjd med tillvaron.

Kom precis tillbaka efter en svettig träningsrunda med kusiin, och studerar nu min älskling som ligger och sover i min säng :')

Har varit dålig på att uppdatera, men har haft fullt upp med mitt roliga sommarjobb och nyttiga liv. Japp, jag har börjat ett nytt nyttigt liv. Igen. Men den här gången funkar det, för jag har trollat fram en självkontroll jag inte visste jag hade. Det flyter på som attan och jag mår bättre fysiskt än på länge. Nu minsann ska kilona rasa :D

Förutom det så är mitt sommarjobb fantastiskt roligt! Tänk dej att få sjunga konstant i tre veckor och dessutom tjäna pengar på det. Inte illa vill jag lova.  Får ju dessutom jobba med Gina Eriksson, och hon är ju helt makalös på att sjunga och vi jobbar otroligt bra ihop tycker jag :)  AWSUM!

Nu ska jag duscha, och sedan mysa med min äääälskling! :D


Bjuder på en bild från skolavslutningen, som sluta med att jag och oskar tog oss ett dopp i det allt annat än varma vattnet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0