nattblogg 21-22 juli

Haha, jag är verkligen en periodbloggare. Vissa veckor är jag duktig och uppdaterar ofta, och har dessutom lite insiration till att skriva. Men just nu är jag i en orkarinteblogga-svacka. Ni får leva med det ;)
Slänger iallafall upp några fina sommarbilder :D



Hade en riktigt mysig stund med Vincent i fredags :)<3 Älskar mitt hjärta!



Pappa och jag idag när vi var på en jättefin strand vid havet. Gudomligt vackert
var det. Var nämligen på utflykt med familjen idag, hur mysigt som helst :)<3



Jag och systra mi. Vi tog oss tillochmed ett lååångt bad i de nästan
två meter höga vågorna. Huuur härligt och roligt som helst :)<3


Måste baratillägga att jag älskar min familj över allt annat på denna jord!
Kärleken övervinner allt!

Kommentarer
Postat av: hanna :)

sv; Tack så mycket! :)

2010-07-22 @ 13:40:32
URL: http://www.hbiatchie.blogspot.com
Postat av: hanna :)

sv; (igen)

Haha! Bra då vet jag :')

2010-07-22 @ 18:37:13
URL: http://www.hbiatchie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0