6 juli

Hello you

Jag är lite dålig på att blogga ibland, men jag har ett liv.

Gårdagen var lång. Hann med massor. Vinc sov ju hos mej så när vi klev upp tog vi cykeln till fränsta och städa, Sedan hanns det också med ett dopp och hårklippning innan han åkte hem. Hälsade sedan på min älskade kusin, och drog efter det på lite grillning. Och inte grillning med vilka som helst utan självaste Ida Svensson, Isabelle Gode och Christian Cuadra. Inte illa.

Jag drog dock tidigt, och sedan sov Emelie hos moi.

Dagne idag har varit grymt bra. Har varit i östersund och shoppat järnet hela dagen. Länge sedan jag handlade så här mycket för så lite pengar. Sedan att vi även hunnit med en mysig picnic gjorde ju inte dagen sämre.
Bilder kommer någon dag, för jag har faktiskt laddat min kamera för första gången sen nyår (y)

Men nuuuuu ska jag sätta mej på träningcykeln och bränna lite. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0