23 juli

Goddagens!
Är lite less men glad ändå. Bytte ju allergitabletter för tredje gången den här sommaren förra veckan, och dessutom fick jag en ögonkräm. Och de funkade! Efter två dagar såg jag ut som vanligt igen. Men igår då så tänkte jag att nu är jag ju bra, så behöver inte smörja mig runt ögonen. Dumt beslut Hannah. Ser värre ut än vanligt idag. Lagomt till helgens festligheter. (y) Tur det finns något som kallas smink.a,

Jaja, sommaren är underbar ändå. Dock är det kyligt idag. Soligt, men kyligt. Men så länge solen är framme ska jag inte klaga.

Tog en lååång cykeltur med kusin imorse. Asjobbigt var det. Sedan skjutsade vi Vinc till tåget.

Men nu ska jag städa och fixa. Tagga för kvällen!



Bjuder på en bild från förra årets fränstafestival. Sjukt roligt, så jag hoppas på en repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0