22 juli

HEEJ!
Vem fyller år på tisdag? JAG! Vad händer i helgen? PAAARTY!

Wow, sommaren är härlig. Trots mina humörsvängningar :D Haha, tycker lite synd om mina kära familjemedlemmar som får utstå en hel del. Men dom älskar mej ändå :D

Dagen har varit soft. Klev upp 11, myste i soffan med frukost och film med mamsen ett tag, och sedan kom Vinc.
Har väl inte gjort så väldans mycket. Övningskörde ända till Viskan förut. Gick förvånadsvärt bra faktiskt.
Planerna för kvällen är att städa bilen, motionera och se på film med min älskade familj och pojkvän. Och ladda för helgens festligheter såklart :D

Nu ska jag bege mej mot da car. Ha en fin torsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0