2 juli

Hej hej sommar!

Nu känns det verkligen som om sommaren kommit hit på riktigt! Mellan 23-25 grader i skuggan hela dagen och skinande sol!

Började dagen med ett besök på vårdcentralen. Fick liksom inget konkret svar på vad som var fel, men fick därimot en jävla massa recept. Ännu mer kortisontabletter, kortisonsalva, nya ögondroppar och kortisonnässpray. Kul. Aaaaja, dagen blev ju bättre efter det.

Brummade upp till sandnäset där vi sedan har legat i solen och vattnet större delen av dagen. Har även hunnit med att cykla 1 mil och kört ett intensivt konditionspass. Inte illa. Sedan fick jag världens glädjechock nyss.

Provade mammas jeans i storlek 36, och kom i dom! Helt underbart. Jag köpte ett par jeans-shorts innan vi fick lov i storlek 42 (självklart är det skillnad på storlekar överallt) och dom satt då perfekt. Nu kan jag nästan inte ha dom. På tok för stora. Behöver skärp och vika ner kanten på dom, annars går det inte. Synd på ett par så snygga shorts, men jag blir så otroligt glad att det börjar ge resultat :D HELT UNDERBART!

Nu kommer snart Emmelie hit och sedan ska vi grilla korv. MUMS! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0