13 juli

EEEEY!

Har varit lite för upptagen med att leva mitt liv för att blogga. Min vilken sjukt jävla underbart braig vecka!
Hela den förgående veckan var verkligen kanon. Östersund, Ånge, och Gatufesten. Vilket party.
Tre-dagars på Sundsvalls gatufest är att rekommendera, verkligen. Torsdagens gatufest hann jag ju blogga om, men inte de andra dagarna.

Fredag blev tillsammans med bl.a. Julia Andersson. Sjukt roligt och vackert väder. Flirtande med karusellgubbar, gratis åkturer, griniga fjortisar och bra band. The Sounds säger jag bara. Vilket drag. Åkte sedan buss med Vincent till Sandnäset vid två-snåret, och sussade där.

Lördag åkte vi in till stan redan vid två. Handlade lite grejjor, och mötte sedan upp Loddan och Kevin för lite donkenföda. Sedan hamnade vi på en bänk vid vängåvan jag Kevin och Loddan i x antal timmar, vilket var riktigt trevligt. Fick mej ett medelålders ragg där också, som tydligen gillade mina skor..
Sedan anslöt sig också Rebecka till vårat gäng, och vi hade otroligt roligt hela kvällen. Träffade massor med härligt folk, och såg några riktigt bra band. Bl.a. D.A.D.
Åkte även denna natt hem vid två-tiden i en överfull buss, och sedan sov Bella hos mej.

Söndag var ju en mindre rolig morgon, men blev en bra dag ändå. Vaknade ytterst sliten och tog sedan tåget in till Ånge och firade min älskade pojkvän som fyllde 18 <3

Otroligt bra helg. Även igår blev det partaj i Rombäck hos Tom. Inte illa för en måndag.
Lite irriterad på mej själv bara att jag glömde kameran hos Tom för jag har knäppt massa bilder jag ville visa er. Men det får bli en annan dag.

Nu ska jag och min familj fira med Oxfilé, att vio ÄNTLIGEN är klar med målningen!

PUSS




Världens coolaste tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0