tjajlalalakjsfhsklzf

Hejsan allahopa ni som faktiskt läser detta. Tror inte det är speciellt många. Men hej iallafall!

Idag har vart en bra dag på skolan, as usual. Många skratt, och efter skolan tog jag loddan och bella en fika på signes. Myyycket angenämt. Mindre angenämt var det ju då att jag och Bella höll på att missa bussen. Bella, som har ledproblem, kan ju inte springa, så jag fick kuta ikapp bussen och fråga snällt om han kunde vänta på Bella. Först fräste han bara åt mej att "Aldrig, det går inte" Då bönade jag och bad och sa att Bella inte kunde springa och hon hade ledproblem och dittan och duttan, (jag överdrev inte alls), så till slut väntade han. Det var andra gången för idag jag gjorde bort mej i bussen. Imorse också nämligen. Jag hade lovat angelica att skicka ett sms när vi for från fränsta så att hon skulle hinna gå ut till busshållsplatsen, men det glömde jag. Så när vi stannde vid hennes plats så såg inte jag henne, och tänkte att shit, nu har jag gjort bort mej. Så jag flög upp från min plats, (satt längst bak), kutade längs mittgången och skrek, "Åååååk inte, vääänta!" Bara det att längst fram i bussen stod angelica och betalade sin resa, vilket inte jag såg. Bra jobbat Hannah (y)

Men nu har jag brått, för strax går min buss till viskan, där jag kommer tillbringa natten hos Julia. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha vilken morgon! Men tanken var god! love yaa<3

2010-01-08 @ 23:00:05
URL: http://eeaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0