hoo hoo

Hejsan :)
Jag heter Hannah Berglund, och jag vet att min blogg är lite tråkig nowadaaaays. Har liksom mobilen på lagning, och det är den jag knäpper alla bilder med. Men så fort den kommer tillbaka komer jag vara back on track igen :)


Men nu är det så att jag printat lite bilder från Rebckas bilder, från nyår. Hon har dock bara lagt ut några,  av typ 300, så resten kommer en annan gång ;)





Fixade oss hemma hos mej när brudarna hade anlänt :)



Är vi inte snygga så säg?



Och dom hära var ju inte sämre ;)



Maten var det ju inge fel på kan jag lova! (y)



Buuus i snön



Skåååål!



Sedan blev det skidåkning! :D



:D



Jag fick även prova Rebs bräda, vilket var hur kul som helst, och lätt värt smällarna och träningsverken :D

Men nu har jag inga mer bilder för tillfället. Men det kommer, jag lovar :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0