7 januari

Hallllåå där!
Idag var första dagen på skolan år 2010, och det var som vanligt liika kul :D Har saknat folket som fan, och det var kul att träffa dom! Vi hade helt vanliga lektioner, och på kören gick vi igenom massa inför vårshowen. Den ser vi fram imot iallafall! Några veckor framöver som nästan bara kommer innehålla musik, alltså nästan inga vanliga lektioner. Kung!

Jag kom iallafall hem vid sex, och då slängde jag i mej lite pannkakor, och sedan kom Angelica och hennes gulliga farmor hit och hämtade upp mej, eftersom vår bil inte startade. Så då drog vi på gymmet där vi körde ett entimmes pass, med kondition, lite ben, massa armar, och mage och rygg. Skönt!
Efter passet tog vi och duschade, la inpackning och bastade, och det var välkommet i denna kyla. Seroöst, -30 grader, är väl lite överdrivet. Jag gillar kyla ja, men inte såhär kallt. Det går ju knappt att andas.

Nu ska jag ta och hämta mej en tekopp och sedan sätta mej framför brasan och tvapparen, sedan blir det sängen. Uppstigning 05.00 imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0