4 januari

Godmorgon allahopa!
Vaknade självmant klockan tio idag. Ganska skönt. Klev upp och väckte Celina. Mamma och pappa var inte hemma, så jag passade på att bjuda Celina på gofrukost. Gjorde omelett och massa te, och sedan satte vi oss framför tvn med massa tända ljus och kikade på Spindelmannen ;) Tycker faktiskt om den filmen..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på denna dag. Har ju träning ikväll, men annars vet jag icke.
Eller jag vet ju vad dagens eftermiddag kommer bjuda på. Och jag vet att jag då tänker stänga in mej på mitt rum och spela sterion på högsta volym för att slippa höra. Usch

Funderar på om jag ska ta mej en riktigt jävla lång promenad och rensa tankarna lite. Ska kolla på termometern först, och se vad den tycker.

Puss



Okeej, riktigt så fin var den ju inte, men god iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0