3 januari

Godeftermiddag!
Nu sitter jag på mitt genomkalla rum och känner att jag inte har något liv. Lite halvt depressed är jag också. Man får ju ha såna dagar ibland, men känner att dom kommer lite för ofta numera. Är liksom lättirriterad och gråter för mnsta lilla. Meeen, jag är väl antagligen trött. Eller nåt..
Egentligen vet jag ju vad som är fel

Blev iallafall väckt klockan tio imorse. Så då käkade jag lite frulle och åkte sedan med mamma och pappa till kontoret och där har vi varit hela dagen lång och burit grejjer. Slitsamt, men det blir ju belöning så, det är värt. Så nu ska vi strax käka, och sen bck to the office, och göra klart det sista :)

Ikväll ska vi nog vara ute och grilla korv och sånt. Kan säkert bli mysigt :)

Ha det bra!



let's have some fun and let us forget everything that happened

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0