26 januari

God eftermiddag
Nu sitter jag här i stan igen. Det känns verkligen som om jag bor i min resväska. Men det är skönt att komma hit så jag får lite mer sömn och vila än när mina dagar består av tre timmars bussresa.

Är iallafall extremt trött och sliten. Känns inte som att det är så ovanligt att jag skriver det, men det är slitsamt faktiskt. Men så grymt jävla roligt, så det väger upp :D (jag snackar vårshowen nu alltså)

Idag har vi haft tre skolföreställningar, och alla gick bra faktiskt. Lite småtabbar nån gång ibland, men knappast så att någo annan än vi själva märkte av de :)

Säger bara det, jag älskar musik



Här har vi gänget som är coolt. Så det så! ;D



Och här har vi gänget som är... trötta? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0