25 januari

Goddagens!
Idag körde vi igång vårshowsveckan på riktigt, med två skolföreställningar! Riktigt jävla roligt var det :D Har dock gått omkring som en zombie i mellan föreställningarna, är hur trött som helst. Men det är det värt, som sagt.

 Sista föreställningen blev klar tio i tre, och tjugo i tre gick min buss. Kärlek. Så då ringde jag min moster och fick åka med henne hem vid halv fem. Så jag var hemma vid halv sex, och fick då slänga i mej lite middag för sedan var det bara att hoppa i slalomkläderna och åka upp på träning, som började kvart i sex.
Träningen var rolig som vanligt, barnen är så duktiga. Fick även höra att folk tycker jag ska jobba med barn när jag blir vuxen, eftersom jag är så pedagogisk och naturligt bra med barnen. Hihi, det är så roligt att höra :D

NU har jag precis packat klart, ska ju sova i stan nu till torsdag. Så nu blir det en dusch och sedan sängen. Puss!




Männiksor, i väntan på performence :D



Anton är en gangster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0