19 januari

Hejsan
Jag är en trött tjej. Riktigt trött. Har inte sovit så många timmar de senaste dygnen, men inatt ska jag soooova. Är hos sundsvallsfamiljen och börjar inte förns halv 11 imorn. Kungligt bra.

Dagen har varit 50/50. Eller 75/25 kanske. 75% roligt iaf. Har haft en hel del rep inför showen, och endast två vanliga lektioner. Hur soft som helst. Dessutom hade vi lunch på en och en halv timme, och då sprang loddan och jag ner på stan, där jag köpte en kjol från gina. 49 rikstaler gick den på, och ordinarie pris var 249. Sånt gillas.

Sedan blev det ju så att vi fick sluta en timme tidigare också, så då satt vi och kollade på rep i aulan ett tag och sedan gick jag, Andrea och Christian ner och tog en fika på Coffehouse. Eller ja, jag och Andrea fikade och Christian var snål :) Mycket trevligt såklart.

När jag kom hem till Åkerdahls, så käkade vi en god middag innan mina föräldrar och min syster kom ner och hämtade mej för en lägenhetkoll. Vi hittade lägenheten, så låg perfekt till. Max fem minuters promenad till skolan, hur fint område som helst och en otroligt vacker byggnad. Den kändes som klippt och skuren. Bara det att visningen skulle vara klockan 19.00, och 19.25 hade det fortfarande inte kommit någon, så då ringde vi igen, och då sa dom att dom hade hyrt ut den redan. Så jävla dålig stil. Så min familj hade åkt 7 mil enkom för detta, helt i onödan.
Sen när vi satt i bilen började plötsligt mamma få jätte ont i höften och ryggen, liksom tväront, och det slutade med att hon knappt kunde resa sej upp, och när vi skiljdes åt och dom skulle åka hem så stod hon stödjande mot bilen och grät för att det gjorde så ont. Då var det lite jobbigt att säga hejdå. Man blir ju orolig. Förhoppningsvis var det ryggskott eller liknande, för då går det ju iaf över, men ändå, det är ju ett helvete i sej. :(<3

Men nu har jag duschat, och ska nu gå ner och dricka te och se på The Notebook med familjen Åkerdahl/Jonsson.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0