14 januari

Tjjooooolllahopp!
Gissa vem som varit på skolan idaaaaaaag? Jo jaaag :D Och en jävel på att rimma har jag också blivit.
Jag hade ingen feber imorse, så då beslöt jag mej för att ta tåget ner till stan, trots att jag inte mådde hundra, men jag mådde hyfsat bra så det blev så. Och jag är glad att jag åkte ner, för jag mådde bättre och bättre liksom during the day. Det var iallafall riktigt skoj att träffa alla igen, couse I've missed theem aaaaaaall. Nästan iallafall. Finns ju undantag ;)

Skönt var ju iallafall att vi fick sluta två timmar tidigare, och jag kom därmed hem fyra istället för sex, och deeet var skönt som fan. För som sagt, jag mår inte hundra. Och speciellt hundra i huvvet har jag ju inte varit i eftermiddag heller. Det ballade ur totalt under middagen och det slutade med att jag låg i soffan och nästan grinade av skratt. Och jag var inte ensam om det. Stackars Lennart som är på besök hos dessa galenskapare. Fast han har ju vart med förut såå.

Höhö, något som gjorde min dag idag var ju iallafall marcus, som gav mej en............... DISKBORSTE :D Haha, jag orkar inte ta hela historien men jag fick iallafall en fin diskborste som han tyckte jag skulle använda. Haha, han kommer få igen vill jag lova! :D

Men vet ni nuuu då, ska vi mysa till i soffan min familj och jag, och lennart då, men han hör ju praktiskt taget till familjen, och se på film och äta glass. MUMS :D

Så ha det förjävla bra, för det ska minsann jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0