12 januari

Hejsan alla friska och sjuka!
Jag blev hemma idag med. Mår inte så värst bra. Men bättre än igår iallafall. Hoppas på att kunna gå imorn.

Idag vaknade jag runt halv tio, och då gick jag ner och käkade en omelettfrukost. Sedan har jag legat under filten i soffan framtill nu. Har sett Armageddon. FYFAN VILKEN BRA FILM! Helt sanslöst. Jag höll på att grina sönder när jag såg den. Fantastiskt bra, verkligen.

Just nu sitter jag och lyssnar på massa fantastisk musik. Jag blir fan religiös när jag hör såna här mästerverk. Det är sjukt hur man kan skapa så otroligt mycket av röster och instrument. Det är mirakel.

Men nu ska jag släpa mej till duschen, ch sedan lär jag nog ta fram matteboken. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0