10 januari

Goddagens!
I dooon't feel good. No. Blä. Har så ont i halsen att jag inte kan prata. Brrraa! Nä inte speciellt. Idiotiskt av mej att sätta mej på motionscyklen igår trots att jag var förkyld. AAAH jag blir arg på mej själv.

Men det är inget jag kan göra något åt nu. Får väl ta det lugnt idag och se om det blir skola imorgon.

Idag vaknade jag vid tio-tiden, av att Celina ringde till min mobil, från hemtelefonen. "Hannah, nu ska vi göra omelett!" Så det vara bara upp och hoppa. Men det var mysigt. Vi åt omelett, drack te och juice, och kikade på Wall.E. En mysig start på dagen tycker jag.

Denna söndag var det ju meningen att jag skulle plugga matte med Bella, och det vill jag verkligen, men om jag mår såhär är det ju lite onödigt, om jag ska smitta henne. Får se hur jag mår sedan.
Men nu ska jag ta mej mej strumpor, för mitt rum är som ett kylskåp!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0