klasskalas forts.

Okej, nu kommer alla utlovade bilder från klasskalaset :D



Jag och Bella tog oss in på en toalett på IN och fixade oss efter en dags shopping ;)



Sedan blev det pizza ute på Alnön :)



Jag och Angelica delade på en, som ni ser. Jag har aldrig förstått det där med bananer på pizza ;)



Tidigt på kvällen, vi var dock redan väldigt taggade :D
Det är Angelica som har redigerat bilderna :)



Buusigt



Och gissa om vi blev glada när föra klassfestens partyhattar fanns kvar?



MUMS!



Glad kille :D Och kan vi skymta en Rebecka i bakgrunden? ;)



Vi har inte gjort något! :o



Glada människor :D



Haha, jag gillar bilden skarpt, och tjejen på bilden med :D (vänster)
Dock så har jag inte en blekaste aning om vem som sticker fram till vänster :o




Och självaste Dag, utan honom hade det inte blivit något kalas!



Och här slank det visst med lite snygga männiksor också!



And they go fjortis-style! Dock ser Rebecka lite mer ut som: "Oooh, vilken
snygging där borta"



Haha!



Fagert!



nämen ooh :D



Härliga människor vill jag lova!







Nämen oj! :D



Vad är på väg att hända här då? :o



PUSS!



Angelica och jag får avsluta. Kul kväll! (y)
Men nästa gång får det nog bli i en lokal ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0