muuu

Hallå :D
Jag är hooome, and nu ska jag se på film :D Mysigt
Det har varit en mycket skön dag. Slutade tjugo i två, så tog kvart över två tåget hem. Åkte då med Bella hem till henne. Vi åt kakor (!), klinkade piano och flummade runt, innan det var dags för intervjun med Robban. Det gick skitbra, tror jag :D Var lite smånervös, men det var jätteroligt, och han var hur trevlig som helst :D

Ikväll kommer jag slänga in lite bilder från veckan, och vet ni något roligt? Imorn är det dags för KLASSKALAS igen :D Awsoome ;D Är sjukt pepp, så nu får vi bara hoppas att det inte blir snöstorm, för då tar vi oss inte ner till stan :p

Men nu väntar chokladpudding, vaniljvisp och en bra film :D Och Angelica, jag syndar, men nästa vecka blir det hårdkörning ;)<3


Nu, PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0